Maciej Bebenek pisze:
> I właśnie problem polega na tym, że kłopoty klientów (bo, przypomnę o
> tym dyskutujemy) występują u większości operatorów. Śmiem twierdzić, że
> procentowo najrzadziej występują w tepsie. Więc odczep się od podmiotu,
> a zajmij sie problemem.
Ja nie widzę żadnego problemu. Jeśli ktos potrzebuje gwarancji, to kupuje
coś z odpowiednim SLA. Jesli uważa, ze nie potrzebuje albo nie stać go na
nie to kupuje jakieś takie łącze kierując się opiniami znajomych i działa
mu ono odpowiednio gorzej. Jedyny problem jaki istnieje to
niejednokrotnie nieinformowanie klientów w wyraźny sposób, że ich łącze
"6 Mb/s" to "do 6 Mb/s", a maksymalna prędkość nie zawsze będzie
osiÄ…galna.
-- http://tomasz.insane.plReceived on Mon Dec 31 12:35:08 2007
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 31 Dec 2007 - 12:40:03 MET