Re: Sterzynska w GW

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 11:07:52 MET

On 31.12.2007, Wlochaty <iggnore@vp.pl> wroted:

> Mam wrazenie ze Ty nie masz zielonego pojecia o czym piszesz.

Mam wrażenie, że Ty rozmawiasz z czymś w swojej głowie, nie ze mną.

> Wiec moze
> umowmy sie tak, przestaniesz na chwile negowac i napisz, jak Twoim zdaniem
> powinno byc, chodzi mi o przepisy i napisz jak to wdrozyc, tylko tyle, chyba
> potrafisz cos napisac...

Napisałem na początku o co mi chodzi: o jakiś rodzaj powiązania inwestycji
w szkielet i łącza międzyoperatorskie z woluminem pasma sprzedanym klientom.
Po to, żeby nie można było sprzedawać łącz "do 6 Mb/s" w pełnej świadomości
tego, że żaden z klientów nigdy nie uzyska nawet ułamka tej przepływności
nawet w obrębie sieci szkieletowej operatora. Tak jak to zresztą do niedawna
robiła wasza ukochana tepsa, sprzedając FR z CIRem, który, kiedy się doczytało
cennik, regulamin i umowę, wcale CIRem nie był. I żeby mieć CIR, a nie
parodię CIRu, trzeba było wykupić specjalny "Premium CIR", który dopiero
cokolwiek gwaranatował w sytuacji natłoku w sieci.

To jest prosta regulacja z zakresu nieuczciwych praktyk handlowych: w każdej
innej sytuacji sprzedawanie czegoś, czego nie jesteś w stanie dostarczyć, jest
po prostu oszustwem. Nie rozumiem dlaczego w sytuacji operatora czy ISP
miałoby to inaczej wyglądać.

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>