Re: Sterzynska w GW

Autor: T <t_at_invalid.invalid>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 11:04:10 MET

Grzegorz Staniak pisze:

> Przepisy sanitarne te偶 s膮 bzdurne? W ko艅cu dotykaj膮 przede wszystkim
> ma艂ych firm, a jak kto艣 zacznie sprzedawa膰 zaka偶one mi臋so, to
> niewidzialna r臋ka rynku na pewno go wyeliminuje.

Nie por贸wnuj czego艣, czego nie da si臋 por贸wna膰. Ochrona zdrowia i 偶ycia
ludzkiego to zupe艂nie inna sprawa. Faktem jest natomiast, 偶e NIEKT脫RE
przepisy sanitarne s膮 niezbyt m膮dre, nie przytocz臋 Ci w tej chwili
konkretnych, bo ju偶 nie pami臋tam -- nie moja bran偶a.

> Dzi臋kuj臋, nie mam wi臋cej pyta艅.

Raczej nie znajdziemy wsp贸lnego j臋zyka, bo trudno mi go znale藕膰 z
Maoist膮. Zrozumienie ekonomii (szczeg贸lnie makroekonomii) wymaga pewnych
szerszych horyzont贸w my艣lowych, kt贸rych ewidentnie Ci brakuje.

--
http://tomasz.insane.pl