Re: Sterzynska w GW

Autor: Maciej Bebenek <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 10:04:16 MET

Wlochaty pisze:

> wiem, ripe jest fajne... niestety sie mylisz, kiedys owszem, teraz nie,
> widze probra jasnowidzenia sie nie powiodla :(

Nie, nie RIPE. W Twoim przypadku pozostaje czytanie między wierszami :-P
Ja też nadaję z różnych IP i w zasadzie żaden nie odzwierciedla mojego
zajecia.

> Co do dokumentow, wystaczy mi to co pamietam ze studiow. Czytanie obecnych
> farmazonow by kolejny rzad naprawde nie daje mi zadnej frajdy, kazdy
> rzad/ekipa ma swoje racje, ale jesli juz o tym to odsylam do Begga ;/

Jak na razie tak sie głupio złozyło, że akurat w tym przypadku jest to
kontynuacja. I pamiętaj, ze wiedza pozyskana na studiach jest:
a. teoretyczna
b. nieuzupełniana szybko traci na wartości

M.