Re: Sterzynska w GW

Autor: Wlochaty <iggnore_at_vp.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 09:54:28 MET

Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości
news:fla56g$kiq$1@news.onet.pl...

> Napisałem "przedmiotem", a potem zmieniłem na "przedmiotem" :-)

Jakby nie czytac dalej mi wychodzi bez sensu... zmnieasz jedno na to samo ?
;/

> Wiesz, mam już 100 % pewności, że pracujesz dla jakiegoś operatora :-)
> Proponuję lekturę bardzo nudnego dokumentu "Strategia regulacyjna
> 2006-2007", tylko się pospiesz, bo za niecałe 16 godziny traci ważność :-)

wiem, ripe jest fajne... niestety sie mylisz, kiedys owszem, teraz nie,
widze probra jasnowidzenia sie nie powiodla :(
Co do dokumentow, wystaczy mi to co pamietam ze studiow. Czytanie obecnych
farmazonow by kolejny rzad naprawde nie daje mi zadnej frajdy, kazdy
rzad/ekipa ma swoje racje, ale jesli juz o tym to odsylam do Begga ;/

Wlochaty