Re: Sterzynska w GW

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 09:46:50 MET

On 31.12.2007, Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl> wroted:

> Nawet jak nie ma monopolu to blokuje.

Przecież to są konstatacje z tego samego wywiadu, który zaczął wątek.
Blokuje, mimo teoretycznego uwolnienia lokalnej pętli nie wpuszcza do
kanalizacji, a potem przedstawia "konkurencyjne oferty" ludziom zmęczonym
półrocznym czekaniem na innego operatora.

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>