Re: Sterzynska w GW

Autor: wer <bofh_at_nano.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 18:31:37 MET

T pisze:

> To dlaczego ludzie korzystajÄ… z jego oferty?

> Przestań się kompromitować takimi stwierdzeniami. Dzięki myślącym jak Ty
> postaje mnóstwo ustaw całkowicie oderwanych od rzeczywistości których nie
> da się egzekwować lub których egzekwowanie staje się sprawą uznaniową.
>
> NIE DA SIĘ zagwarantować żadnej prędkości do dowolnie wybranego hosta w
> internecie. Twierdzenie, ze operator powinen gwarantować minimalną
> prędkość jest BZDURĄ. Przyjmij to do wiadomości.

Nie chodzi o gwarancje do każdego hosta. Co powiesz jak Ci podciągnę do
domu łącze 1Gb/s za 500 zł miesięcznie? Fajne? Tylko potem u mnie jest
jakiÅ› DSL 2Mb/s. Do mnie, do routera brzegowego masz 1Gb/s.

Obecnie umowy między operatorami, a klientami indywidualnymi są takie,
że operator bierze kasę, a klient może tylko płacić i płakać. Chodzi o
zrównanie pozycji klienta i operatora. Większość osób kupujących
internet do domu nie ma pojęcia jak działa. Ich nie obchodzi, że gdzieś
jest przytkane. Nie chodzi też o CIR=EIR. Chodzi o to, żeby klient miał
zagwarantowane, że przez jakiś procent czasu to łącze będzie chodziło z
maksymalną prędkością i ten procent będzie większy niż 0.

wer