Re: Sterzynska w GW

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 23:34:20 MET

On 30.12.2007, Wlochaty <iggnore@vp.pl> wroted:

> Rynek nie zmieni sie szybciej jesli bedzie wymog gwarancji pasma, ktory
> technicznie jest niemozliwy do zrealizowania.

Ale to już Twój chochoł, nie moja opinia.

[...]
> Tak jest juz teraz, klinet kupuje lacze "DO 6Mb/s", jesli twierdzi ze zbyt
> rzadko ma te "do 6Mb/s" to kupuje usluge w innej firmie.

Ponownie: czysto teoretycznie.

> Nie, ale od 2002r byly ich setki...

Pracuję dla ISP, od mniej więcej tego samego czasu, i rozmawiałem pewnie
z tysiącami klientów. Może dlatego nie lubię, kiedy ktoś udaje, że wie
"czego chce klient".

> Moze krotki przeglad sytuacji:
> - dignoza: internet dzialajacy nie zawsze z wymaganiami konsumenta
> - narzedzie rozwiazania: napewno nie pioniersko idiotyczny przepis ktory na
> rynku nic nie zmieni.

To jest obwieszczenie prawdy objawionej?

> Nalezy zmnijszyc/wyeliminowac wplyw monopolu na rynek, a reszta choc brzmi
> to infantylnie zmieni sie sama.

Zapewne. Za np. 20 lat. Sęk w tym, że ten czas jest najbardziej istotny, za
20 lat to ja będę chwilkę przed emeryturą, a moi rodzice, też użytkownicy
Internetu, mogą już nie żyć.

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>