Re: Sterzynska w GW

Autor: Wlochaty <iggnore_at_vp.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 23:27:18 MET

Użytkownik "Grzegorz Staniak" <gstaniak@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fl94rm$jf6$5@news.lublin.pl...
> On 30.12.2007, Wlochaty <iggnore@vp.pl> wroted:

> W teorii. W praktyce to, że być może za 50 lat sytuacja sama się zmieni
> nie
> ma dla nikogo żadnego znaczenia.
> Ma się za to w konkretny sposób do praw konsumentów. I ma związek z
> praktyką
> postępowania dominującego podmiotu.

Rynek nie zmieni sie szybciej jesli bedzie wymog gwarancji pasma, ktory
technicznie jest niemozliwy do zrealizowania.

> Z góry wiesz, że będą martwe? Wieszczysz?

Przypomina mi sie jak 10 lat z gorka byl plan odbiurokratyzowania prawa ,
problem jest w tym ze kazda zmiana przepisu jedna czy druga ciagnie za soba
kolejne przepisy regulujace inne przepisy do ktorych odnosily sie usniete
paragrafy.
Na byle uczelni wykladaja ze odbiurokratyzowanie to termin abstrackcyjny.

> Poza tym, dokładnie ze względu na to należy takiego klienta bardziej
> chronić
> i rzetelniej informować.

Tak jest juz teraz, klinet kupuje lacze "DO 6Mb/s", jesli twierdzi ze zbyt
rzadko ma te "do 6Mb/s" to kupuje usluge w innej firmie.

> A Ty to wiesz, bo rozmawiałeś z każdym klientem w kraju?

Nie, ale od 2002r byly ich setki...

Moze krotki przeglad sytuacji:
- dignoza: internet dzialajacy nie zawsze z wymaganiami konsumenta
- narzedzie rozwiazania: napewno nie pioniersko idiotyczny przepis ktory na
rynku nic nie zmieni.
Nalezy zmnijszyc/wyeliminowac wplyw monopolu na rynek, a reszta choc brzmi
to infantylnie zmieni sie sama.
Majac realny wybor miedzy kilkoma duzymi operatorami, ktore dzialaja na
zasadach zdrowej konkurencji, klient zawsze bedzie mial wybor ktory go
usatysfakcjonuje w wiekszej mierze.

Pomysl z gwarancjami absolutnie po ruszy spraw do przodu, podzil monopolu da
znacznie wieksze szanse na rozwoj rynku, konkurencji, wzrostu jakosci uslug,
a przy tym jest realny do zrealizowania.

Wlochaty