Re: Tpsa Frame Relay i nowa usługa oparta prawdopodobnie o (V?)DSL.

Autor: Radosław HORODNICZY <radekh_removeit_at_gmail.com>
Data: Wed 26 Dec 2007 - 12:14:43 MET

Użytkownik "Krzysztof Halasa" <khc@pm.waw.pl> napisał w wiadomości
news:m37ij2ehnz.fsf@maximus.localdomain...

> Otoz to. Aczkolwiek innych niz Telindus/Watson/Alcatel chyba (jesli
> chodzi o miedz) nie widzialem.

> Tzn. czesciowym E1, jak rozumiem?

Hmmm, tak jak zaobserwowalem to roznie bylo to zestawiane,
(g.704 raczej tepsa nie uzywala, jak czasami ja potrzebowalem
puscic cos po g.704 to blady strach oblatywal panow z teletransmisji)

Wiec po SDH lecialo pelne 2mbit/s a ciete to bylo pewnie na porcie w Nortelu.
W pozniejszych czasach widzialem poinstalowali MaintStreet'y
czy jak to sie tam zwalo i chyba lacza ponizej 2mbit to juz zestawiali
na tym, ale juz nie bede gdybal bo nie pamietam/nie wiem