Re: Tpsa Frame Relay i nowa usługa oparta prawdopodobnie o (V?)DSL.

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Tue 25 Dec 2007 - 19:46:40 MET

Radosław HORODNICZY <radekh_removeit@gmail.com> writes:

> Byla robiona w wieksszosci na HDSLach (telindus/watson/alkatele i inne)
> czesto one wlasnie prznosily transparentnie E1, chociaz akurat
> wiekszosc telindusow byla zakonczona V.35, ale bez problemu
> mozna bylo wybrac czyste g.703 czy v.35.

Otoz to. Aczkolwiek innych niz Telindus/Watson/Alcatel chyba (jesli
chodzi o miedz) nie widzialem.

> Co ciekawe jak w danej lokalizacji nie bylo passporta, to w stojaczku stala
> kupa modemow, ktore potem wlazily bezposrednio na SDH i nie wazne
> czy klient bral FR'a 128kbit czy 2mbit to to i tak szlo E1 po sdchu do
> pasporta w innej lokalizacji

Tzn. czesciowym E1, jak rozumiem?

> No to by wiele wyjasnialo :) a zlote porty to chyba tylko interfejsy
> na juniperach
> dydykowane tylko do uslugi "Frame Relay tp" .

Tego nie wiem, wprowadzili pozniej, jak sie tym przestalem interesowac,
a niedlugo pozniej w ogole uzywac. W przypadku podpiecia w CST roznica
byla zerowa, "zwykly" port dawalo sie wysycic bez problemu.

--
Krzysztof Halasa