Re: Tak dziala 20Mbitowe lacze z GTSE

Autor: Maciej Bebenek <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Tue 25 Dec 2007 - 17:22:11 MET

crazy bejbi pisze:

> wyjaśnij mi różnice. Bo dla mnie jest to jeden pies, ale z małą uwagą,
> że jeden jest "pogrzebany", a drugi żyje i ma się nieźle (choć usługi
> spadają jakościowo - ale to pewnie ze wystawieniem na sprzedaż związane).

Formalnie mamy:
GTS ENERGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
GTS INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
GTS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Wszystkie trzy spółki mają:
1. siedzibę w Warszawie, al. Niepodległości 69
2. zarząd w składzie" prezes Jaromir Łaciński, członek zarządu Tomasz Galas

Działalność operacyjną prowadzi obecnie GTS ENERGIS, pozostałe zostały
utrzymane przy życiu prawdopodobnie z uwagi na uzyskane wcześniej
koncesje, umowy itp. Jest to często spotykany zabieg.

Uśmiercono natomiast:
GTS INTERNET PARTNERS SPÓŁKA AKCYJNA
GTS PRONET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

M.