Re: Tak dziala 20Mbitowe lacze z GTSE

Autor: crazy bejbi <tego.adres_at_nie.ma>
Data: Tue 25 Dec 2007 - 17:05:23 MET

jaki pisze:

> A moj wujek to zlowil TAAAKA rybe!
> A na powaznie, to nie targ rybny tylko grupa tematyczna.

dobre !
sam zaczynasz o rybach potem sam sobie odpowiadasz, że już skończmy o
rybach ...
to się chyba schizoremia nazywa ...

> Buhaha! A jaka?

hm... wyjaśniać ?
e chyba nie. Twoja szafa mnie nie interesuje. a kernel.org owszem.
podobnie jak kilka innych. W tym serwerów gier.

> A i jeszcze jedno, wypunktowujesz w jakims załączniku do umowy takich
> heniutkow jak ja? tzn takich co maja "serwer w szafie"? Masz taka liste?
> udsotepnisz? Mysle, ze byłoby bardzo ciekawie!

Ty zacząłeś o szafie. Chyba źle zrozumiałem. Brzmiało, jakbyś miał super
kiepskie łącze i serwer w szafie (analogia do "pod łóżkiem), stąd nie
miałbym jak gwarantować moim Klientom ruchu od Ciebie.

> Widze, ze GTS i GTSE to dla Ciebie jeden pies

wyjaśnij mi różnice. Bo dla mnie jest to jeden pies, ale z małą uwagą,
że jeden jest "pogrzebany", a drugi żyje i ma się nieźle (choć usługi
spadają jakościowo - ale to pewnie ze wystawieniem na sprzedaż związane).

Wojtek