Re: Tak dziala 20Mbitowe lacze z GTSE

Autor: jaki <taki_at_nijaki.pl>
Data: Tue 25 Dec 2007 - 16:34:26 MET

> masz choć jednego Klienta czy tak tylko pieprzysz, żeby pogadać ?

A moj wujek to zlowil TAAAKA rybe!
A na powaznie, to nie targ rybny tylko grupa tematyczna.

> Jest pewna różnica między serwerem w twojej szafie a np. kernel.org z
> którego leci sobie max 100KB.

Buhaha! A jaka?

A i jeszcze jedno, wypunktowujesz w jakims załączniku do umowy takich
heniutkow jak ja? tzn takich co maja "serwer w szafie"? Masz taka liste?
udsotepnisz? Mysle, ze byłoby bardzo ciekawie!
  :)

> chciałem zauważyć, że czegoś takiego jak GTS nie ma chyba od roku/dwóch
> (popraw mnie jeżeli pomyliłem okres) ?
> stwierdzeni GTS było WYŁĄCZNIE skrótem myślowym - chodziło o GTSE bo coś
> takiego INSTNIEJE w odróżnieniu od GTS (bez E)

Widze, ze GTS i GTSE to dla Ciebie jeden pies
nie to co serwery szafowe i typu kernel.org.

Dobra, EOT