Re: Tak dziala 20Mbitowe lacze z GTSE

Autor: crazy bejbi <tego.adres_at_nie.ma>
Data: Tue 25 Dec 2007 - 15:54:35 MET

jaki pisze:

> Z ciekawości, dajesz gwarancje klinetom na Polske?
> Czyli dzwonia do Ciebie, jak wylacze swoj serwer w szafie?

masz choć jednego Klienta czy tak tylko pieprzysz, żeby pogadać ?
Jest pewna różnica między serwerem w twojej szafie a np. kernel.org z
którego leci sobie max 100KB.

> Piszesz o GTS a mowa o GTSE!

chciałem zauważyć, że czegoś takiego jak GTS nie ma chyba od roku/dwóch
  (popraw mnie jeżeli pomyliłem okres) ?
stwierdzeni GTS było WYŁĄCZNIE skrótem myślowym - chodziło o GTSE bo coś
takiego INSTNIEJE w odróżnieniu od GTS (bez E)

Wojtek