Re: Tpsa Frame Relay i nowa usługa oparta prawdopodobnie o (V?)DSL.

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Sat 22 Dec 2007 - 22:49:39 MET

Użyszkodnik HaQs napisał:

> 850zł brutto za 2mb to mi tak jakos nie wyglada poniżej kosztów :) no ale
> fakt ze w porównaniu z
> ogólnym cennikiem to cena prawie o polowe niższa.

Ale ta cena obowiązywała przez bardzo któtki czas i szybko wróciła do
poziomu "normalnego" czyli 1290 + VAT.

> Na FR też ma być promocja w podobnym czasie choc jaka itp to niebardzo
> wiedzą.

Śmiem twierdzić, że chwilowo nie będzie. Usługa ta dokonale nadaje się do
karmienia małych osiedlówek i chyba teraz już wyłącznie taką rolę pełni. Kto
bowiem weźmie łącze 2 Mb/s za 1290 netto, jeśli za pół ceny może mieć DSL
15000?

--
TOM