Tpsa Frame Relay i nowa usługa oparta prawdopodobnie o (V?)DSL.

Autor: HaQs <tavic_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 Dec 2007 - 18:13:15 MET

Witam, już raz pojawiła się informacja na grupie ze tpsa cos szykuje
symerycznego jako alternatywe
na lekko juz przestarzałą usługe FrameRelay gdzie jak wiemy 1 para przewodu
= 1mb symetrycznie, max 2mb
na jednym modemie.

Od biznesówki tpsa uzyskałem informacje ze gdzies na luty / marzec 08
powinniśmy spodziewać sie
wprowadzenia usługi opartej o VDSL(dokładnie sam nie wiedział ale tkie
stwierdzenie padło) woluminy
dostępne to napewno 2 i 4MB, możliwe ze jeszcze 6 ale to juz nie jest pewne.

Ogólnie ma to być tańsza anternatywa dla drogiego FR , której to brak
promocji tłumaczą jako że UKE
nakazało im wycofać promocje , że niby była poniżej kosztów świadczenia co w
sumie jak na cene
850zł brutto za 2mb to mi tak jakos nie wyglada poniżej kosztów :) no ale
fakt ze w porównaniu z
ogólnym cennikiem to cena prawie o polowe niższa.

Na FR też ma być promocja w podobnym czasie choc jaka itp to niebardzo
wiedzą.

I pytanie czy ktoś ma jakies dokładniejsze informacje na w/w tematy ?