Re: Tpsa Frame Relay i nowa usługa oparta prawdopodobnie o (V?)DSL.

Autor: HaQs <tavic_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 23 Dec 2007 - 10:06:44 MET

> Ale ta cena obowiązywała przez bardzo któtki czas i szybko wróciła do
> poziomu "normalnego" czyli 1290 + VAT.

> Śmiem twierdzić, że chwilowo nie będzie. Usługa ta dokonale nadaje się do
> karmienia małych osiedlówek i chyba teraz już wyłącznie taką rolę pełni.
> Kto bowiem weźmie łącze 2 Mb/s za 1290 netto, jeśli za pół ceny może mieć
> DSL 15000?
>
> --
> TOM

Weźmie każdy kto niema innego wyjścia czy to firma czy osiedlówka jeżeli
jest na wsi gdzie na ogół niema nic innego poza tpsa a takich wsi nie
brakuje, a juz zeby jeszcze ktos miedzią doszedł czy juz wogole nie mowiac o
swietle to wogole mozna zapomnieć. Choc juz obserwuje ze niektorzy wola sie
meczyc z radiem po paru linkach niż jednak przeplacać. Ogolnie FR2mb był
fajny tylko jak standardową neostradą była 128 a nie 1mb czy 2 mb.

A co do dsl 15 :) to naprawde trzeba sie nameczyc zeby to u nich uzyskać
generalnie jak masz wiecej jak 500m do centrali to juz masz marne szanse ja
mam w lini prostej 200m po przewodzie 390m i mecze sie juz pare miesiecy o
warunki techniczne na 15. Co pewnie i wymecze ale przed zmianem przebiegu
linii kiedy było 700m to na wstępie mozna było zapomnieć :) co ciekawe jak
powiedzialem ze sfinansuje sobie przewód lepszy i zeby szedł krocej bo byla
taka mozliwosc tpsa na to ze klient nie moze finansowac sobie linii a oni
nie sfinansuja bo niemaja na to funduszy
-------
HaQs