Re: Jakas awaria miedzy oper?

Autor: Michal W. <michalt11_at_nou-spam.gazeta.pl>
Data: Sun 16 Dec 2007 - 10:50:53 MET

> zaczeli cos kombinowac, bo resetowali modem, routing pojawial sie i znikal.
> az wreszcie zaskoczylo.
> na minus musze stwierdzic, iz nie raczyli na mojego maila odpowiedziec z
> wyjasnieniem, co bylo, ze juz powinno dzialac, zeby prztestowac itepe

Modem powiadasz ? Hmmm... Ja tam zadnego modemu nie widzialem ;)

Moze troche wytlumacze chlopakow z WSS. Jak sa jakies problemy, to
ciezko
(a wlasciwie jest to niemozliwe) odpowiedziec na kazdego
maila pt. "Czy macie jakies problemy?" Sa ich tysiace.
Wystarczy chwile poczekac i z reguly "samo sie naprawia"

Michal W.