Re: Jakas awaria miedzy oper?

Autor: <ivan_at_wyciep.to.ustronie.pw.edu.pl>
Data: Mon 17 Dec 2007 - 14:28:16 MET

Michal W. <michalt11@nou-spam.gazeta.pl> napisał(a):
> Modem powiadasz ? Hmmm... Ja tam zadnego modemu nie widzialem ;)

> Moze troche wytlumacze chlopakow z WSS. Jak sa jakies problemy, to
> ciezko
> (a wlasciwie jest to niemozliwe) odpowiedziec na kazdego
> maila pt. "Czy macie jakies problemy?" Sa ich tysiace.
> Wystarczy chwile poczekac i z reguly "samo sie naprawia"

chyba zesmy sie nie zrozumieli. przedpisca napisal ze to wewnetrzny
problem crowleya i ja na potwierdzenie napisalem ze do crowleya
wyslalem trejsruty. po kiego grzyba wysylac trajsy adminom wss czy
komukolwiek innemu. i to bok crowley mi nie odpowiedzial, choc mozna by
powiedziec ze poniekad jest reakcja:

<cyt>
Szanowni Abonenci,

Uprzejmie informujemy, iż w dniu 18.12.2007 r. w godzinach 05:00 - 07:00
rano będą prowadzone pilne prace modernizacyjne w sieci szkieletowej. W
związku z tym wystąpi 10-minutowa przerwa w dostępie do świadczonych
przez Crowley Data Poland usług (dotyczy dostępu do Internetu, L2/L3
VPN) w całej Polsce. Powodem przerwy jest aktualizacja oprogramowania
routerów Juniper powodującego nieprawidłowe działanie protokołu BGP.
</cyt>