Re: Jakas awaria miedzy oper?

Autor: <ivan_at_wyciep.to.ustronie.pw.edu.pl>
Data: Sat 15 Dec 2007 - 23:30:10 MET

Tomasz Mogila <sauron@art-network.net> napisał(a):

> Wygląda na wewnętrzny problem Crowleya.

mi kazali trajsruty im wyslac. no to wyslalem i faktycznie po godzinie
zaczeli cos kombinowac, bo resetowali modem, routing pojawial sie i znikal.
az wreszcie zaskoczylo.
na minus musze stwierdzic, iz nie raczyli na mojego maila odpowiedziec z
wyjasnieniem, co bylo, ze juz powinno dzialac, zeby prztestowac itepe