Re: IPTV czy ktoś z operatorów ma taka usługę ??

Autor: Wojciech Apel <wojtek_at_nieeespamuuus.3s.pl>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 00:12:24 MET

> Szkoda, ze nie napisales z jakiej czesci Polski jestes bo przeslanie
> kontentu to nie taka prosta sprawa. U nas, na Gornym Slasku, operator 3S
> wkrotce to wprowadzi. Bylem dzis na spotkaniu organizowanym przez 3S dla
> klientow i duzo o tym mowili. Informacje o tym mozna znalezc na stronie
> www.nadchodzinowatelewizja.pl ale o szczegoly musialbys ich bezposrednio
> popytac.

Też byłem na tym spotkaniu i sprostuje bo kolega nie dokładnie usłyszał.
3S daje tylko światłowody pod ten projekt (bo 3S to "operator dla
operatorów" i każdemu włókna daje) a projekt prowadzi spółka SGT S.A.
założona przez kilkunastu ISP z okolicy. Z tego co padło to mają kontent,
jakieś anteny i 15 grudnia startuje usługa na takich skrzyneczkach Motoroli
co mają wyjście HDMI. Coś tam jeszcze z multicastami się krzaczy, bo to
600Mb/s potrzeba na styku ... ale nie wiem dokładnie o co chodzi.

A informacji szukaj pod www.sgtsa.pl bo na tym NadchodziCosTam.pl niewiele
pisze.

W.