Re: IPTV czy ktoś z operatorów ma taka usługę ??

Autor: <neo_at_neostrada.pl>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 02:00:50 MET

On 2007-11-26, Wojciech Apel <wojtek@nieeespamuuus.3s.pl> wrote:

> Też byłem na tym spotkaniu i sprostuje bo kolega nie dokładnie usłyszał.
> 3S daje tylko światłowody pod ten projekt (bo 3S to "operator dla
> operatorów" i każdemu włókna daje) a projekt prowadzi spółka SGT S.A.
> założona przez kilkunastu ISP z okolicy. Z tego co padło to mają kontent,
> jakieś anteny i 15 grudnia startuje usługa na takich skrzyneczkach Motoroli
> co mają wyjście HDMI. Coś tam jeszcze z multicastami się krzaczy, bo to
> 600Mb/s potrzeba na styku ... ale nie wiem dokładnie o co chodzi.
>
> A informacji szukaj pod www.sgtsa.pl bo na tym NadchodziCosTam.pl niewiele
> [...]

Takich firm które oferują czy zaoferują IPTV jest już co najmniej kilka a
będzie ich o wiele więcej w przyszłym roku. Problemem jest oczywiście jak na
razie kontent a dokładniej brak możliwości odkupienia go od takiej firmy IPTV
i sprzedawania samemu pod swoją marką wobec czego ta firma na Twojej sieci
sama sprzedaje swoje uslugi pod własną marką, jeśli sensownie zapłaci za
wykorzystanie Twojej sieci ( którą musisz sam na światłowody i stwitche
multicastowe przebudować ) to to jest ok, problem w tym że nikt nie chce
sensownie zapłacić, wolą obiecywać gruszki na wierzbie byleś tylko umowę na
wyłączność z nimi podpisał.

Kolega dobrze napisał SGT czy jak mu tam to w zasadzie 3S a firmy ISP o
których mowa to kilku klientów 3S którzy zdecydowali się w tej nowej firmie
"pod opieką" SGT szukać szansy na przetrwanie na rynku małych ISP.

 NEO