Re: [tktelekom - przygod ciag dalszy]

Autor: Łukasz Bromirski <127.0.0.1_at_ipv4.pl>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 23:45:53 MET

Przemysław Gubernat wrote:

> Poczekaj... Odpisuje (z pewnym opóźnieniem)

:)

Prawda jest taka, że faktycznie zostałem sam tak naprawdę i prawda
jest też przy okazji taka, że mimo że projekt jest ważny, trafiają
się non-stop rzeczy ważniejsze, zatem kolejka wcale tak szybko nie
maleje. Mam jednak asa w rękawie i nie zawacham się go użyć! :)

Przy okazji trafiają się również problemy sprzętowe, problemy z
rzetelnością i wiele innych problemów. Ale projekt jest, trwa, niebawem
(może przed świętami?) powinno udać się dołączyć dwa ważne ASy. Ale
na razie cicho-sza i wracam za kurtynkę :)

--
"Don't expect me to cry for all the     |               Łukasz Bromirski
  reasons you had to die" -- Kurt Cobain |    http://lukasz.bromirski.net