Re: Niezależność polskiego Internetu od organów władzy publicznej

Autor: Rafal Jankowski <rafal.jankowski_at_wsisiz.edu.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 09:38:36 MET

wer wrote:

> Jak przyjdą do Ciebie to mają dowody, a procesy karne wytacza się
> osobom, a nie firmom. W ten sposób można unikać spraw związanych z
> podatkami, pozwoleniami i tym podobnymi, ale nie spraw karnych za
> konkretne przestępstwa. Jeśli zabijesz kogoś w Burkinia Faso, to jest to
> też przestępstwo w Polsce, w związku z czym o ile Cię nie przekażą
> tamtejszemu wymiarowi sprawiedliwości to będziesz miał proces o to w
> Polsce.

Chyba parę osób nie zrozumiało mojej intencji. Ja nie piszę o e-shopie
gdzie można do koszyka wrzucić Uzi, paczkę Amfy, Hustlera w wydaniu
"12-", kliknąć, zapłacić kartą kredytową i odebrać towar pocztą. Ja
jedynie piszę o dostarczeniu platformy dla niezależnej informacji. Czy
miałoby to być forum o faszyźmie, czy zwykły serwis aukcyjny gdzie można
się wymienić dowolnym towarem lub usługą. Poza tym jeśli biznes będzie
dobrze się kręcić to zamiast wracać do PL gdzie można trafić za kratki
lepiej sobie kupić prywatną wyspę.