Re: Niezależność polskiego Internetu od organów władzy publicznej

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 07:52:34 MET

On Mon, 12 Nov 2007 00:04:11 +0100, Rafal Jankowski wrote:

> Zastanawia mnie czemu nie powstają polskojęzyczne serwisy zarejestrowane i
> działające z daleka od EU, US itp. wrzodów współczesnej cywilizacji.
> Wydaje mi się, że przy minimalnych wydatkach na marketing, serwis typu
> allegro.ky odniósłby spory sukces gdyby można było tam pohandlować
> dziecięcą pornografią czy narkotykami,

odnośnie dziecięcej pornografii to jeszcze rozumiem, ale jak wyobrażasz
sobie dostarczenie porcji narkotyków klientowi FIZYCZNIE znajdującemu się w
polsze, gdzie według prawa za samo posiadanie można zapłacić podatek o
nazwie grzywna (a jak nie zapłacisz to do pierdla na koszt podatnika) ?
Pocztą, czy może przez sieć własnych kurierów ?
I jedno i drugie to wystawienie się na tacy polskim służbą zajmującym się
ściganiem tego procederu, więc szkoda zachodu, chyba że jako studenci
zrobicie taki eksperyment a potem pochwalicie się na grupie wynikami
(chyba że Was zamkną to przeczytamy o tym w jakiejś gazecie) :)

--
futszaK
0601061867