Re: wieści ze świata polityki

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 11:28:27 MET

On Tue, 06 Nov 2007 18:19:58 +0100, Lukasz Kozicki wrote:

> Popraw mnie jeśli się mylę, ale w typowej gospodarce
> zysk = przychód - koszt. Dotkliwość kary należy IMHO
> oceniać nie przez porównanie jej z dochodem, ale zyskiem.

ale kara ma być DOTLKIWA

czy ktoś przemycający faje z Ukrainy jak zostanie złapany to mu się kare
wylicza na podstawie spodziewanych zyskĂłw po odciczeniu kosztĂłw ?
Zabiera się mu towar i gościu nie dość że ponosi koszty procederu, nie ma
zysków i jeszcze płaci jakieś kary. Tak powinno być w przypadku fTP

--
futszaK
0601061867