Re: wieści ze świata polityki

Autor: Jan Werbiński <janwer_usenet_2007_at_janwer.com>
Data: Thu 01 Nov 2007 - 20:02:48 MET

Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <ss7pro@gmail.com> napisał w wiadomości
news:fgd1c9$fc6$1@atena.e-wro.net...

> http://www.uke.gov.pl/_gAllery/62/21/6221/RAPORT_2006_27_KWI_07.pdf
>
> Gdzie tam widzis te twoje 20% obejmujących uryny ?

Nie rozumiem ostatniego pytania. Chodzi Ci o to co lubisz jeśli chodzi o
"te" rzeczy? To chyba NTG?

Przechodzac do tematu.
Mojej sieci w tym raporcie nie ma. Wysłałem co prawda po terminie, ale do
końca lipca raport nie doszedł do adresata. Większość operatorów z mojego
miasta nie wysłała raportu wogóle. Na szczęście zdołałem podczas kontroli
udowodnić fakt wysłania. Na podstawie tak małego wycinka statystyki można
mieć pewne pojęcie jak rzetelne są to dane.

Znam udział rynkowy sieci lokalnych w mojej gminie i wynosi przy bardzo
ostrożnych szacunkach nie mniej niż 30%, do 40%. Nie zauważyłem w raporcie
rozróżnienia udziałów rynkowych poszczególnych rodzajów dostępu lub
operatorów, pomiędzy obszarami słabo zurbanizowanymi, a aglomeracjami.

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/