Re: Wimax z Netii

Autor: patt <pawel_at_no_spam.rohde.poznan.pl>
Data: Thu 01 Nov 2007 - 22:42:08 MET

Krzysztof Oledzki pisze:

> A za co uważasz? Za podnoszenie jakości usługi? IMO szkoda CPU routera
> na generowanie tysięcy dodatkowych komunikatów ICMP, które na dodatek
> są typowo ratelimitowe.

Dobra może faktycznie od 3 lat sprzedaję chujowy internet.
Mam to w dupie, PPPoE zapewnia mi bezpieczeństwo mojej sieci, żaden
użytkownik mi nie wydzwnia, że ma konflikty adresów ip, nie ma problemu
że on nie zna ustawień sieci (bo ma programik), nie ma problemu jak ja
coś chcę zmienić (bo zrywam sesję i nowa ma już nowy adres ip).

Ogólnie ZA jest na tyle dużo do tych PRZECIW, że naprawdę nie wiem czemu
się tak mocno emocjonalnie podchodzisz do tej sprwy. PPPoE jest dla
ciebie be? Fine, koniec kropka.

Nie spotkałem się ze źle chodzącymi usługami, najwyżej ich implementacja
była kulawa bo autor nie uwzględnił czegośtam (mógbym wymienić kilka
przykładów)

--
Paweł Rohde