Re: siec kablowa PlusGSM

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Fri 28 Sep 2007 - 15:33:05 MET DST

> Nie wiem jak to wygląda na 2 i 3 warstwie, wiem natomiast, że jak hsdpa
> spowszednieje to radiolinie będą miały niezłą czkawkę i operatorzy będą
> zmuszeni do szukania przepływności na rozmowy, kosztem niestety transmisji
> danych. Odwrotnie raczej nie zrobią...

niekoniecznie.
Swojego czasu brałem udział w uruchamianiu sieci "3" w uk, stacje były
wyposażone w transmisje
1-2xE1, max 3xE1 jeżeli to była jakaś bardzo wypasiona stacja z 3-4
sektorami
ale z 2ma nośnymi na sektor.
Dzisiaj nadal stosuje się E1ki !! (IMA), i nadal jest to podobna liczba.
Najwyżej zapną 16xE1 do stacji (32Mbit) - nawet najbardziej obciążona
stacja powinna się na tym wyrobić bo wąskim gardłem nie będzie transmisja
tylko zawsze radio.

Marcin