Re: siec kablowa PlusGSM

Autor: Piotr Suchowski <piotr_at_tu.wklej.moje.nazwisko.pl>
Data: Fri 28 Sep 2007 - 15:53:37 MET DST

Marcin Kuczera pisze:

> Dzisiaj nadal stosuje się E1ki !! (IMA), i nadal jest to podobna liczba.
> Najwyżej zapną 16xE1 do stacji (32Mbit) - nawet najbardziej obciążona
> stacja powinna się na tym wyrobić bo wąskim gardłem nie będzie transmisja
> tylko zawsze radio.

O ile pamięć mnie nie myli sektor hsdpa może pociągnąć 15 kanałów po ~1mbps,
daje to tam jakieś powiedzmy 14mbps na sektor, do tego głos i... ile będzie
potrzebnych tych E-jedynek ? Wiadomo, zawsze można ubić transmisje danych żeby
to zmieścić w 2xE1, ale ja właśnie o tym mówie. IMO głownym problemem nie będzie
mała ilość kanałów (choć też), a dosył tych megabitów do baz.

Tak jak mówię, dzisiaj tego nie widać, bo hsdpa to wciąż promil na rynku
dostępowym, ale za rok, za dwa...

--
pgp: 0x5E1F9631