Re: Po¶wiadczenie bezpieczeñstwa,siedzieæ cicho,zrobiæ sobie czy drzeæ ryja o dotacje ?

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 11:17:53 MET DST

On Thu, 20 Sep 2007 08:47:10 +0200, Maciej Bebenek wrote:

> GratulujÄ™ Ci, Tomku, tak optymistycznego pojmowania sytuacji finansowej
> niektórych operatorow :-P Szczególnie tych dwóch :)

biorąc pod uwage szum jaki zrobili na jednej z wiosek odnośnie zakładania
neostrady, zwłaszcza w sferze podburzania ludzi którzy koniec końców i tak
przychodzą do mnie pospisywać umowy długoterminowe to TPSA faktycznie nie
ma co z pieniędzmi robić

> A co do meritum - PT było i jest pisane przez ludzi z mentalnoscią
> telefoniarzy, którzy nie do końca rozumieją o co we współczesnym
> przesyłaniu pakietów tak naprawdę chodzi. Stąd tak szczegółowe regulacje
> dotyczące PSTN czy komórek i szczątkowe dotyczące reszty świata. Zauważ,
> że gdybyś chciał czytać wszytsko literalnie, to musiałbyś rejestrować
> nagłówki wszystkich pakietów, z zakazem rejestracji pól danych.

2 kliknięcia na mikrotiku który stoi za ścianą (dotyczy wyjścia w świat) i
pewnie z 10 kolejnych na mikrotikach znajdujących się w terenie (żeby
stosowne info o przepływających pakietach wewnątrz sieci było przesyłane na
centralny zbieracz logów)

problem w tym, że państwo jakoś nie kwapi się nad zorganizowaniem szkoleń
na których powiedzą co gdzie jak należy robić z logowaniem pakietów, a ja
i mi podobni wszystkiego wiedzieć nie jesteśmy w stanie co nie oznacza że
nie chcemy prowadzić działań na rzecz obronności i bezpieczeństwa państwa

dla mnie osobiście to nawet by było fajne, zawsze to kontakt z jakimiś
ciekawymi ludźmi (chociażby ci z ABW), może gdzieś by przy okazji można
było znaleźć jakieś dodatkowe źródło zatrudnienia, nie mówiąc o
możliwości spotkania innych dostawców Internetu z okolicy czy nie okolicy
i nawiązania jakichś ciekawych znajomości bieznesowych

> Co do zasad związanych z tzw. obronnością - nie mogę się wypowiedzieć,
> czy ta kwota to koszty czy - jak piszesz - podatek. Nie mogÄ™ bo nie wiem ;)

każdy ukryty podatek można wyjaśnić koniecznością pokrycia jakichś tam
wydumanych kosztów, tyle że niewiele to zmienia,a państwo polskie to i tak
studnia bez dna więc czy zapłace im te 12k czy nie to i tak będzie im mało

--
futszaK
0601061867