Re: Poświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć ryja o dotacje ?

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Wed 19 Sep 2007 - 13:01:02 MET DST

On Wed, 19 Sep 2007 11:47:44 +0200, GRUPPY wrote:

> Za³ó¿my , ¿e Twoim "cywilnym" klientem jest np. p. Lepper,

mniaaaammmm, pewnie by jakies dotacje unijne na Internet na wsiach pomógł załatwić :>

chyba trzeba podciągnąć neta w kierunku Złotowa (całe 40km mam) i
podłaczyć Panią Begier :) dam jej dobry upload coby mogła szybko wysyłać
na youtube taśmy prawdy :>

> a) Pan Lepper przesyla tajne informacje do innego duzera twojej sieci
> (wiec nie wychodzi o na swiat)

przy okazji pewnie by można mu było pchnąć jakieś urządzenie do
kryptografii a na fakturze wpisać "usługi informatyczne"

> b) tak strasznie natujesz polaczenia ze w pakietach jest niezla sieczka
> :D

czemu strasznie ?

jak NATuje to zbieram info o SYN i FIN, dlatego w sieci jest routing, a
NATowanie na centralnym routerze

--
futszaK
0601061867