Re: GTS ile jeszcze?

Autor: Tomasz ÅšlÄ…ski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Fri 14 Sep 2007 - 03:34:15 MET DST

Użyszkodnik futszaK napisał:

> raczej nie bardzo, wiara na firmy windykacyjne się uodporniła, komornicy
> niechetnie biorą sprawy po firmach windykacyjnych, więc pewnie i do spraw
> sądowych nie będzie dochodziło bo to się nie będzie opłacać

Statystyki firm windykacyjnych jednak zdają się mówić co innego.
Gdzieś mignęło mi, że agresywna windykacja należności podjęta od momentu
powstania zaległości daje:
do 60 dni ~ 90% skuteczności
do 3 miesięcy ~ 80% skuteczności
do 12 miesięcy ~ 30% skuteczności
do 18 miesięcy ~ 10% skuteczności
powyżej 24 miesięcy ~ max 5% skuteczności
Tak, wiem, statystyka to potężna nauka, wg niej człowiek i jego pies mają
statystycznie po trzy nogi :-)

--
TOM