Re: Poszukuję hostingu

Autor: crazy bejbi <tego.adres_at_nie.ma>
Data: Sat 01 Sep 2007 - 22:32:04 MET DST

Any User pisze:

> Wiesz, gdybym miał płacić 200 zł miesięcznie, to wolę postawić serwer
> sobie sam w domu. Łącze mam, maszynę też - tyle tylko, że prąd też

myślisz, że w serwerowni prąd nie kosztuje? pewnie nawet drożej, bo wg
taryfy dla firm ... a na maszynie wieloklienckiej masz małe sznase na to
co piszesz, szczególnie, że sam przewidujesz, że obciążenie zasobów
będzie znaczne. Jak ktoś ma płacić do 15 zł miesięcznie (!) a
pozostałych np. 200 klientów na tej samej maszynie ma mieć problemy z
odbieraniem poczty, to sam pomyśl, czy to realne.

wojtek