Re: Poszukuję hostingu

Autor: Any User <taki_at_tam.pl>
Data: Sat 01 Sep 2007 - 22:41:09 MET DST

> myślisz, że w serwerowni prąd nie kosztuje? pewnie nawet drożej, bo wg
> taryfy dla firm ... a na maszynie wieloklienckiej masz małe sznase na to
> co piszesz, szczególnie, że sam przewidujesz, że obciążenie zasobów
> będzie znaczne. Jak ktoś ma płacić do 15 zł miesięcznie (!) a
> pozostałych np. 200 klientów na tej samej maszynie ma mieć problemy z
> odbieraniem poczty, to sam pomyśl, czy to realne.

No ja wiem, że to dość mało realne - co nie znaczy, że niemożliwe.
Jakieś 8-5 lat temu można było za bezcen kupić shella z takimi
parametrami, że jeden użytkownik mógł spokojnie zająć cały serwer.

Nie wiem szczerze mówiąc, jak jest teraz - podejrzewam, że już nie tak
pięknie, dlatego pytam.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com