Re: Poszukuję hostingu

Autor: Any User <taki_at_tam.pl>
Data: Sat 01 Sep 2007 - 20:50:34 MET DST

> napisałeś "rocznie" przez przypadek ? chodziło oczywiście o miesięcznie?
> myślę, że za 200 zł miesięcznie ci parę osób postawi serwer pod ciebie
> (np. ja ;-)

Wiesz, gdybym miał płacić 200 zł miesięcznie, to wolę postawić serwer
sobie sam w domu. Łącze mam, maszynę też - tyle tylko, że prąd też
kosztuje, administrować tym mi się nie chce (chociaż umiem), no i
szumieć mi będzie w pokoju. Ale za taką cenę, to chyba jednak warto...

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com