Re: Administracja Netia by Ericsson = black hole

Autor: <Sied_at_r>
Data: Sat 25 Aug 2007 - 22:29:01 MET DST

Tomasz Śląski pisze:

> Oczywiście, że w Netii majstrują przy stykach zagranicznych i to ostro.
> Pewnie kreatywni fachowcy rodem z Futuro się do tego dorwali. W każdym
> razie dla mnie jest to absolutny skandal, żeby przy dwuletniej umowie z
> "kluczowym" klientem, przez cały drugi rok umowy łącze do zagranicy w
> zasadzie nie istniało. Tak jak piszesz - zgłoszenia problemu otwierano i
> bez konsultacji zamykano i tak w kółko. Żadnej reakcji i centralne
> rżnięcie głupa. Przy zawieraniu umowy z Netią kazałem zapisać sobie, że
> nie będą limitować ruchu do AS5617 w żaden sposób, no to w zamian
> [...]
Mam testowa umowe z Netia, nie wiem jak dlugo bedziemy wspolpracowac,
ale poki co to troche jak mlotem w kowadlo.
Wszystko przez handlowca. Maile gdzies laduja w kosmosie.
Owszem podciagneli swiatelko - akurat mieli wezel w budynku, zakonczyli
ladnym switchem, lacze sie da wysycic.
Ale na dluzsza mete to uciazliwe troche, takie zalatwianie. Zobaczymy co
z tego bedzie.

Najgorsze ze nie mozna sterowac preferenjami na laczu zagranicznym oraz
to ma sie sredni wplyw na to z czego sie korzysta,
Ciekawe ze jest np. community na blokade rozglaszania do TPSA a nie ma
np. blokady na rozglasznie do Telii.

D.