Re: Administracja Netia by Ericsson = black hole

Autor: Bartek Duda <bdjot_at_topaz.zsel.lublin.pl>
Data: Sun 26 Aug 2007 - 18:37:41 MET DST

Sied@r <siedar_bez_spamu@ds.lub.pl> wrote:

> Mam testowa umowe z Netia, nie wiem jak dlugo bedziemy wspolpracowac,
> ale poki co to troche jak mlotem w kowadlo.
> Wszystko przez handlowca. Maile gdzies laduja w kosmosie.
> Owszem podciagneli swiatelko - akurat mieli wezel w budynku, zakonczyli
> ladnym switchem, lacze sie da wysycic.
> Ale na dluzsza mete to uciazliwe troche, takie zalatwianie. Zobaczymy co
> z tego bedzie.
>
> Najgorsze ze nie mozna sterowac preferenjami na laczu zagranicznym oraz
> to ma sie sredni wplyw na to z czego sie korzysta,
> [...]

Ogolnie handlowcy w Lublinie nie za bardzo czasami wiedza co zamierza
centrala. Wiele z tego powodu wynika niepotrzebnego zalatwiania i patrac z
boku mozna doznac uczucia chaotycznego dzialania w/w oddzialu.

Tyle ile sie czlowiek nameczyl by zalatwic z pozoru prosta rzecz to jego.

Pozdrawiam,

--
 : Stowarzyszenie "LSM.net" - Sie? Komputerowa : http://www,elesem,net :