Re: [Odrobin? NTG] Dobry serwer news?

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 16:09:29 MET DST

Hello Piotr,

Sunday, August 5, 2007, 2:57:25 PM, you wrote:

> Zupełnie mi się nie podoba, ale nic z tym nie mogę zrobić, to ich
> serwer, ich filtry, ich utraty klientów.

Teraz mogę napisać wprost - chodziło o frazę "live s", która się nie
spodobała filtrom. Nie potrafię zrozumieć, kto i po co taką frazę do
filtrów wstawił.

Natomiast najbardziej żenujące były próby spławienia mnie przez
konsultanta - od twierdzeń, jakoby to inne serwery odrzucały, poprzez
twierdzenie, że fraza "live s" jest "globalnie zakazana" w usenecie, a
kończąc na próbie przepytania mnie o konfigurację - pomimo tego, że
doskonale już wiedział od swojego admina, że problem tkwi w ich
filtrach.
Przez litość nie będę się rozwodził nad nieodróżnianiem newsów od
maili w początkowej fazie chata...

> Co do Usenetu i firmy home, to od chyba 3 lat mają popsuty[1] serwer
> poczty, który rozsyła maile do moderatorów grup moderowanych, wiedzą
> o tym, obiecali naprawić i nic.

Nie jest to chyba widoczne dla czytelników tych grup? Moderatorzy
muszą poprawiać?

[...]

--
Best regards,