Re: [Odrobin? NTG] Dobry serwer news?

Autor: Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 14:57:25 MET DST

RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> wrote:
> Beeth, po starej znajomości - jak Ci się podoba cenzurowanie Clive'a
> Sinclaira na news.home.net.pl?

Zupełnie mi się nie podoba, ale nic z tym nie mogę zrobić, to ich
serwer, ich filtry, ich utraty klientów.

Co do Usenetu i firmy home, to od chyba 3 lat mają popsuty[1] serwer
poczty, który rozsyła maile do moderatorów grup moderowanych, wiedzą
o tym, obiecali naprawić i nic.

p.

[1] Przełamuje długie References tak, że ich złamana część i reszta
    nagłówków za nią trafiają do body, a serwer dokleja wtedy swoje
    nagłówki Message-ID i Date.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal