Re: metro ethernet 20Mbit za ok 2000zl

Autor: Jakub K. <jezik_at_arker.plnospa>
Data: Thu 12 Jul 2007 - 14:56:33 MET DST

> mam stycznosc z TPsa, wlasnie metro eth, maly wolumen i nie widze ze
> by cos lecialo jakimis szczegolnymi sciezkami. a szczegolnie
> przeciazonymi. moze masz przyklad takiej przeciazonej sciezki bym mogl
> sprawdzic ?

Puść max ruchu miedzy różnymi punktami na świecie (nie tylko wewnątrz
ichniejszej sieci) przez 24h. Sprawdź statystyki.

> do nas doszla na 500m i na pewno nie bylo to 40k pln,bylo to nawet duzo mniej niz
> 10kpln (warszawa). w radomiu tez propoowali swiatlo, twierdzili ze sie
> da, tyle ze dlugo na nie trzebaby czekac. tak maja, bronisz im ?

No cóż. Może coś się zmieniło, może zmienił się marketing, a może
potaniały koparki. Nie wiem.

> dobre rady zawsze w cenie

> koloryzujesz mocno wasc, a zadnych faktow chyba nie znasz. masz TPsa za
> jakiegos trzepaka z osiedla obok ?

Może i koloruje a może i nie. Lepiej dmuchać na zimne niż sądzić się z
molochem przez następne 10 lat.

> to sie moze pochwal jakimi laczami ty dysponujesz... lub ci znajomi... i
> po ile odstapisz 10Mb ?

TPNET -- liczony w setkach MBps
TeleGlob -- liczony w Gbps
DTAB -- liczoby w MBps
Punkty wymiany międzyoperatorskiej - liczone w Gbps i 10Gbps
i wiele innych.

Nie jest to miejsce do reklam, zatem nie podam szczegółów. Ogólnie,
pracuję u operatora a nie dla sieci osiedlowej. Chcesz znać cenę i
możliwości techniczne, pisz na e-mail. Nie będę spamował w grupie, nie
do tego ona służy ;-)

pozdrawiam

--
Jakub 'jezik/nemesis' Kolasa
`Given enough eyeballs, all bugs are shallow'