Re: Telwizja internetowa

Autor: Marek Wodzinski <majek_at_ODSPAMIACZ.mamy.to>
Data: Thu 12 Jul 2007 - 14:33:08 MET DST

On Wed, 11 Jul 2007, Jan Kowalski wrote:

> O ruchu typu multicast slyszales ?

A Ty? Zwłaszcza o routingu multicastów?

> Inna sprawa, czy jest to technicznie do zrealizowania u kazdego operatora...

Zapomniałeś dodać, że _każdy_ musiałby to uruchomić (w tym również sieć
'trzepak' w jakimś Pipidowie jak i 'operator' routera neostrady), żeby to
działało.
Nierealne.
Multicastami można się bawić jak masz pod kontrolą całą sieć w której są
_odbiorcy_ jak i nadajnik.

pozdrawiam

majek

Jean-Baptiste Emmanuel Zorg