Re: metro ethernet 20Mbit za ok 2000zl

Autor: <ivan_at_wyciep.to.ustronie.pw.edu.pl>
Data: Thu 12 Jul 2007 - 10:22:55 MET DST

Jakub K. <jezik@arker.plnospa> napisał(a):

> Nie wiem czy TPSA to w ogóle jakiekolwiek rozwiązanie. Biorąc pod uwagę
> cenę, to raczej chwytanie się brzytwy przez TPSA. Każdy kto ma z TPSA
> styczność jako ofertę detaliczną na mały wolumen, wie, że wszystko leci
> po ścieżkach tak przeciążonych, że się w pale nie mieści.

mam stycznosc z TPsa, wlasnie metro eth, maly wolumen i nie widze ze
by cos lecialo jakimis szczegolnymi sciezkami. a szczegolnie
przeciazonymi. moze masz przyklad takiej przeciazonej sciezki bym mogl
sprawdzic ?

> Pytanie, co oznacza dojdzie "światłem"? Śmiem wątpić, aby TPSA miałoby
> dojść światłem nawet na 20m przy tym wolumenie, gdzie koszt dojścia 100m
> w niektórych lokalizacjach to >40K PLN.

do nas doszla na 500m i na pewno nie bylo to 40k pln,bylo to nawet duzo mniej niz
10kpln (warszawa). w radomiu tez propoowali swiatlo, twierdzili ze sie
da, tyle ze dlugo na nie trzebaby czekac. tak maja, bronisz im ?

> Ogólnie, dobrze się zastanów zanim podpiszesz umowę. Sprawdź termin ew.
> testów i rozwiązania umowy np. w przeciągu 7dni od podpisania bez
> konsekwencji.

dobre rady zawsze w cenie

> Sprawdź, czy aby na pewno te "światło" nie jest w
> rzeczywistości latarką ciecia w kanciapie w biurowcu obok.

koloryzujesz mocno wasc, a zadnych faktow chyba nie znasz. masz TPsa za
jakiegos trzepaka z osiedla obok ?

> ~JK

> P.S. Podaj lokalizację /może być e-mail/, zobaczę czy nie mogę Cie u
> siebie podpiać lub u znajomego jakiegoś.

to sie moze pochwal jakimi laczami ty dysponujesz... lub ci znajomi... i
po ile odstapisz 10Mb ?

--
Ivan Aen Saevherne
GG 5046496