Re: Telwizja internetowa

Autor: Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 19:45:56 MET DST

Jan Kowalski <osoba@microsoft.com> wrote:
> O ruchu typu multicast slyszales ?

Słyszał. Było nie wycinać na ślepo następnego paragrafu:

> Proponuje pogooglac...

Proponuję czytać w całości i ze zrozumieniem.

Poza tym multicast to bardzo ciekawa technologia, ale tylko w sieciach,
które mamy w całości pod kontrolą. Albo w takich, w których umiemy się
dogadać z operatorem, żeby takie multicasty nam puszczał. Co i tak nie
rozwiązuje problemu braku kontroli nad użytkownikiem końcowym, który
zwykle jest akurat w takiej sieci, której nie kontrolujemy, ani z którą
nie mamy układu na multicast.

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal