Re: Netia i SLA

Autor: Radoslaw HORODNICZY <radekh_removeIT_at_gmail.com>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 19:52:11 MET DST
Message-ID: <f6tsts$3ft$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original

Użytkownik "futszaK" <futszak@gmail.com> napisał w wiadomości
news:f6thvp$9dl$1@atlantis.news.tpi.pl...
> On Mon, 09 Jul 2007 14:38:42 +0200, mlopaci wrote:
>
>> Podpisanie SLA jest tylko i wyłącznie na korzyść operatora. Pozwala
>> operatorowi ograniczyć wielkość i ryzyko roszczeń odszkodowawczych.
>> Niestety klienci są omamieni marketingiem i wierzą, że SLA jest
>> korzystne dla nich.
>> Jeśli byś nie podpisał umowy SLA, to mógłbyś dochodzić swoich roszczeń
>> do wysokości poniesionych strat na podstawie zapisów w kodeksie
>> cywilnym. Popisanie SLA w którym godzisz się na odszkodwanie za awarię,
>> powoduje że nie masz możliwośći dochodzenia dodatkowych roszczeń.
>> Podsumowując - widziały gały co brały.
>
> przechodził już ktoś procedure mówiąc: "nie chce Waszego darmowego SLA,
> zapłace tyle co za łącze z SLA ale go nie chce" ?
>
Ja przechodzilem w tpsa, z tym ze tpsa sama mi napisala ze nie zagwarantuje
mi zadnego SLA na laczu i czy dalej chce od nich to lacze :)
Generalnie nie mialem wyjsca w tej lokalizacji, ale cena niestety byla ta sama
Received on Mon Jul 9 19:55:06 2007

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 09 Jul 2007 - 20:40:01 MET DST