Re: Netia i SLA

Autor: Fantus <lda_at_bizon.pl>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 10:56:47 MET DST

icek napisał(a):
> hmm
>
> tak sobie czytam o netii (u mnie ich nie ma)
> o GTSie, Dialogu (nie o Exatelu)
> i to jest jakaś porażka..

A widziałeś kiedyś, żeby ktoś wchodził na grupę dyskusyjną żeby
powiedzieć, że wszystko mu działa? Zawsze będziesz czytał posty tych,
którzy akurat mają awarię. Pytanie - ile procentowo jest takich
przypadków w stosunku do liczby klientów? Bo KAŻDEMU operatorowi będzie
się to zdarzało (usterki oraz w niektórych przypadkach problemy z ich
usunięciem, mniejsza o to jakie). Nie ma bezawaryjnych łącz niestety.

Zawsze w takich sytuacjach przypominają mi się słowa kumpla, który
handlował sprzętem na katowickiej giełdzie komputerowej i opowiadał jak
to na zakupy często przychodzili laicy z kolegą-"ekspertem" w roli
doradcy. Laik pytał o np. dysk twardy i gdy słyszał, że w ofercie są
dajmy na to samsungi "ekspert" odzywał się skrzywiony z miną znawcy:
"Nieeeee... tylko nie samsungi. 100% samsungów jakie miałem padło
wcześniej czy później". A ile miał pan tych dysków - pyta sprzedawca? No
jeden! :)

Cały wic w tym aby się przed padami łącz ustrzec (backupy itp.), a poza
tym zawsze i tak można się wyżalić na usenecie - po to jest ;)