Re: Netia i SLA

Autor: <aalf_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 11:28:25 MET DST
Message-ID: <f6sv46$3nu$1@inews.gazeta.pl>

 Bo KAŻDEMU operatorowi będzie
> się to zdarzało (usterki oraz w niektórych przypadkach problemy z ich
> usunięciem, mniejsza o to jakie). Nie ma bezawaryjnych łącz niestety.
wiesz - dzis jestem bogatszy o jedno doswiadczenie
netia dzis dopiero przystapila do usuwania uszkodzenia
a dla mnie to duza roznica czy ktos naprawia i mu sprzet sie krzaczy
i troche to trwa czy przystapi do naprawy po 30 godzinach gdy
masz sla z czasem naprawy 4

> Cały wic w tym aby się przed padami łącz ustrzec (backupy itp.), a poza
> tym zawsze i tak można się wyżalić na usenecie - po to jest ;)
mhm ;) i potwiedzic, ze jezeli u kogos tez "netia" tak usterke
usuwala to by znaczylo o niepowaznym podejsciu operatora do klienta
Received on Mon Jul 9 11:30:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 09 Jul 2007 - 11:40:01 MET DST