Re: nowa forma spamu? a może nie...

Autor: markooff <ghfd_at_no-spam.free>
Data: Thu 05 Jul 2007 - 13:24:13 MET DST

Łukasz Morawski wrote:

> a tak btw... śmieszy mnie to, szczególnie na tej grupie, że większość z
> grupowiczów bardzo stara się przedłużyć swoją męskość. Jak ktoś coś
> napisze na grupę i/lub zapyta - ktoś zawsze stara się zabłysnąć swoją
> wiedzą i skacze buciorami po nim. Ja wiem i zdaję sobie sprawę, że
> większość "inżynierów sieci" jest albo z powołania, albo tych - którzy
> uciekają w świat komputerów i sieci - z powodu swoich kompleksów w
> realu. Jak już nie mam nic do powiedzenia w danej sprawie, to chociaż
> będę pisał dwa posty nie na temat, aby wytknąć komuś błąd
> ortograficzny... zabłysnę, a CO!
Ano, niestety, tak sie czasem dzieje...
Nie bylo mnie 'na tej grupie' dluzszy czas, ale widze ze stare zwyczaje
sie nie zmieniaja. Zeby uniknac nieporozuien nie pisze to do konkretnej
osoby - tak ot zauwazylem sobie - lokalny koloryt :) :D

Ale tez i czasem trudno miec za zle komus ze zwraca uwage na bledy ort.
szczegolnie - Lukaszu - w epoce "dzieci neostrady" kiedy praktycznie 90%
miejsc w sieci jest zalewanych potokiem "m0ndr0źci" przez 'bezstresowa
mlodziez' majaca wszystko w (_|_). I nie chodzi nawet, imho, o bycie
'tym madrym' tylko o to ze nawet patrzac codziennie na te ortograficzne
"wypociny" po prostu zapamietujemy je mimowolnie i sami zaczynamy
popelniac takie byki...

:)

DObra koniec OT - teraz w temacie PDFow - osobiscie jeszce nie dostalem
takiego 'kwiatka' ale fakt ze dosc mocno filtruje swoja poczte -
a moze po prostu
mam szczescie ..:) Ale dostawalem kiedys cos podobnego w jpg o ile pamietam

Pozdrawiam

P.S. LAMA ma dlugie rece :) fajnie ze Cie tu spotkalem Lukasz :)