Re: nowa forma spamu? a może nie...

Autor: Łukasz Morawski <lukasz_at_lukaszmorawskiUSUN-TO.net>
Data: Tue 03 Jul 2007 - 13:20:30 MET DST

Bartosz Feński aka fEnIo napisał(a):

> A co to znaczy 'zauwarzyliście'?

Tobie byki się nie zdarzają? Staram się nie używać słowników - właśnie
po to, abym zabłysnął, kiedy mi położą przed nosem kartkę i długopis -
bez ISPELLa, wiesz? Przynajmniej strzelam byki i przyznaję się do tego.

a tak btw... śmieszy mnie to, szczególnie na tej grupie, że większość z
grupowiczów bardzo stara się przedłużyć swoją męskość. Jak ktoś coś
napisze na grupę i/lub zapyta - ktoś zawsze stara się zabłysnąć swoją
wiedzą i skacze buciorami po nim. Ja wiem i zdaję sobie sprawę, że
większość "inżynierów sieci" jest albo z powołania, albo tych - którzy
uciekają w świat komputerów i sieci - z powodu swoich kompleksów w
realu. Jak już nie mam nic do powiedzenia w danej sprawie, to chociaż
będę pisał dwa posty nie na temat, aby wytknąć komuś błąd
ortograficzny... zabłysnę, a CO!

z mojej strony EOT bo robi się strasznie nie na temat.

--
Pozdrawiam,
Łukasz Morawski